خرید هاست رایگان

خرید سرور اختصاصی

خرید هاست رایگان

خرید سرور اختصاصی

خرید هاست رایگان

buywebhost.in

adminwebhost.ir

buy-host.in

http://p30webhost.com

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

چگونگی تغییر رمز وای فا

Image result for ‫چگونگی تغییر رمز وای فا‬‎

مراحل تغییر رمز وای فای


مرحله اول ) وارد تنظیمات مدیریت مودم شوید :
شما می توانید توسط یک سیستم متصل به شبکه شما توسط یک مرورگر به صفحه تنظیمات مودم یا روتر خود وارد شوید ، اگر شما نمی توانید به دلیل فراموشی رمز به wifi با رمز فعلی نیز متصلی شوید ،



کافیست یک کابل شبکه به مودم و لپ تاپ خود متصل کنید تا از این طریق نیازی به وارد کردن رمز wifi خود نداشته باشید.
آدرس استاندارد روتر 192.168.1.1 یا 192.168.0.1 یا 192.168.2.1 هستند ، و یا 10.0.1.1 ( اپل ) و یا 10.0.0.1 ( در Xfinity ) می باشد شما باید این آدرس را در نوار مرورگر خود وارد نمایید.
اگر شما به هیچ یک از آدرس های بالا دسترسی نداشتید



، با کلید های ترکیبی Ctrl + R در ویندوز وارد Command Prompt شوید ، هنگامی که خط فرمان باز می شود دستور ipconfig را وارد کنید و سپس کلید Enter را فشار دهید ، سپس اطلاعات اتصال فعلی شما نمایش داده می شود ، برای پیدا کردن آدرس مودم به دنبال Default Gateway بگردید ، معمولا این مقدار آدرس مودم شما می باشد.
در صورت موفق نشدن برای ورود به مودم ، می توانید نحوه دسترسی به پنل مدیریت را با توجه به مدل روتر خود در اینترنت جستجو نمایید.

اگر با انجام مورد بالا نیز موفق به دسترسی به مدیریت مودم نشدید ، شما می توانید تنظیمات مودم خود را با فشار دادن و نگه داشتن دکمه ریست مودم به تنظیمات کارخانه بازیابی کنید  البته توجه داشته باشید در این روش اطلاعات کاربری اینترنت شما از مودم حذف می شود و مجبور به تنظیم مجدد آن هستید  سپس آدرس ها را تست کنید.
برخی از مودم ها و روتر ها نیاز به نرم افزار پیکربندی دارند ، که باید به جای وب از آن نرم افزار ها استفاده نمایید.



مرحله اول تغییر رمز وای فای
مرحله دوم ) نام کاربری و رمز عبور مودم روتر خود را وارد نمایید

برای دسترسی به تنظیمات قسمت های داخلی مودم و روتر ، شما نیاز به نام کاربری و رمز عبور آن روتر دارید ، اگر شما برای اولین بار است که وارد این قسمت می شوید ، معمولا نام کاربری آنها admin و رمز آنها admin یا password است  البته نام کاربری و رمز این قسمت ممکن است با توجه به مدل متفاوت باشد ، بنابراین شما باید مدل مودم خود را جستجو کنید و اطلاعات بیشتری در مورد آن بدست آورید.
اگر شما قبلا به این محیط وارد شده اید و رمز آن را تغییر داده اید و اکنون آن را فراموش کرده اید ، تنها راه حل ریست کلی مودم به وسیله فشار دادن 30 ثانیه ای دکمه Reset مودم و بازگشت به تنظیمات کارخانه می باشد ، این تنظیمات به شما اجازه می دهد تا با نام کاربری و رمز عبور پیش فرض وارد تنظیمات روتر خود شوید.
مرحله سوم ) بخش Wireless را باز کنید :
 
هنگامی که به تنظیمات مودم ( مدیریت مودم ) وارد شدید ، شما باید به دنبال گزینه Wireless و یا Wireless Settings/Setup بگردید ، این مورد با توجه به مدل مودم متفاوت است ، اما معمولا خیلی راحت می توانید این گزینه را پیدا کنید.
اگر بخش wireless شما شامل صفحات متعدد صفحه Wireless Security را باز کنید.


WEP مخفف عبارت "Wired Equivalency Privacy" بوده و ضعیف ترین الگوریتم برای حفاظت از شبکه‌های بیسیم (Wireless) است که با این که می‌تواند از ۱۲۸ بایت برای رمزگذاری استفاده کند  اما همچنان به راحتی و در چند دقیقه قابل کرک شدن است به عبارت ساده تر، می‌تواند حتی توسط افراد کاملاً عادی نیز هک شوند




پی سی وب هاست

http://p30webhost.com






نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی