خرید هاست رایگان

خرید سرور اختصاصی

خرید هاست رایگان

خرید سرور اختصاصی

خرید هاست رایگان

buywebhost.in

adminwebhost.ir

buy-host.in

http://p30webhost.com

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مروری بر برنامه های تحت وب مایکروسافت



Image result for ‫مروری بر برنامه های تحت وب مایکروسافت‬‎



مایکروسافت پروجکت (MSP) به چه کار آید؟

اگر شرکت شما یک کسب و کار پروژه محور مانند شرکت های ساختمانی، شرکت های پیمانکاری، شرکت های نرم افزاری و ... است. متمرکز بودن برنامه ریزی و مدیریت پروژه در پروژه های متعدد دارای اهمیت می شود. شرکت شما به احتمال زیاد به کاربرد هایی مانند زمانبندی کارها، مدیریت منابع، برنامه ریزی ظرفیت ها و بسیاری دیگر نیازمند می باشد. از این رو نرم افزار Microsoft Project راه حل نیاز شماست.

تفاوت مایکروسافت پروجکت با مایکروسافت پروجکت سرور چیست؟

مایکروسافت پراجکت یا همان MSP یک نرم افزار ویندوزی یا اصطلاحا Desktop است که شما می توانید فعالیتهای پروژه، منابع و ... در آن تعریف کنید و اطلاعات پروژه به صورت یک فایل نگهداری می شود. این نرم افزار برای استفاده تیمی طراحی نشده است و کاربر نرم افزار بایستی برنامه ریزی و زمانبندیها را انجام دهد و در بر مبنای آن تیم را هدایت کند و اگر مدیران گزارشی بخواهند باید گزارش در قالب فایل اکسل یا به صورت پرینت شده تحویل شود.




مایکروسافت در مقابله با این محصول گوگل، نهایت تلاش خود را کرده است که برنامه های تحت وب خود را به مراتب ساده تر با اصلاحات راحتتر عرضه کند تا اینکه تنها به بعد ایجاد آنلاین اسناد توجه کند.





مایکروسافت بیشتر درآمد خود را از طریق فروش لایسنس های نرم افزاری به  OME ها، کاربران و مشتریان سازمانی بدست می آورد در صورتی که گوگل بیش از 96 درصد درآمد خود را از درآمد حاصل از تبلیغات مرتبط با جستجو کسب میکند.

پس میشود این برداشت را کرد که ارائه محصولات رایگان از سوی مایکروسافت به این منظور است که کاربر را متقاعد سازد که نرم افزارهای این شرکت را خریداری کند و در مقابل آن گوگل با ارائه محصولات رایگان در نظر دارد که کاربران را به استفاده از جستجوگر خود ترغیب نماید تا از این طریق درآمد بیشتری از طریق کانال های تبلیغاتی کسب نماید.





نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی