خرید هاست رایگان

خرید سرور اختصاصی

خرید هاست رایگان

خرید سرور اختصاصی

خرید هاست رایگان

buywebhost.in

adminwebhost.ir

buy-host.in

http://p30webhost.com

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ترفندهای جالب  نرم افزار ورد آفیس



Image result for ‫ترفندهای جالب  نرم افزار ورد آفیس‬‎



برای اجرای ورد در حالت امن، دو راه وجود دارد:

کلید CTRL را نگه‌ دارید و روی آیکون برنامه بزنید. کلید را همین‌طور پایین نگه‌ دارید تا دیالوگ حالت امن نمایش داده شود. با تائید این دیالوگ، ورد به صورت امن اجرا می‌شود. راه دیگر این است که از منوی استارت، برنامه‌ Run را باز کنید (یا با میانبر Win + R) و با تایپ عبارت winword /safe کلید Enter را بزنید

 

تا به حالت امن ورد بروید. هنگامی که ورد در حالت امن باشد، در عنوان آن عبارت Safe Mode در پرانتز نوشته شده است. برای خروج از این حالت هم کافی است ورد را ببندید و بار دیگر آن را باز کنید تا در حالت عادی اجرا شود.

 

copy و paste بدون دست زدن به کلیپ‌برد

سناریویی که زیاد پیش می‌آید این است که شما مطالب خاصی را از نرم‌افزار دیگری در کلیپ‌برد دارید که لازم است در جای مناسب paste کنید. حالا این وسط در سند ورد هم می‌خواهید قطعه متنی را از جایی به جای دیگر جابه‌جا یا کپی کنید! راه‌حل چیست؟ خوشبختانه ورد راهکاری برای جابه‌جایی بدون تغییر کلیپ‌برد دارد.

 

برای انجام این کار، قسمتی از متن را که می‌خواهید move یا کپی انتخاب کنید. سپس همان‌طور که این قسمت به صورت انتخاب‌ شده است، ماوس را به جایی ببرید که می‌خواهید متن به آنجا برود. اما هنوز کلیک نکنید:برای جابه‌جا کردن (move) متن انتخاب ‌شده، کلید CTRL را نگه دارید و در جای جدید کلیک راست کنید. غیر از این، می‌توانید کلید F2 را بزنید و پس از کلیک در جای جدید Enter کنید.




سئو سرور



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی