خرید هاست رایگان

خرید سرور اختصاصی

خرید هاست رایگان

خرید سرور اختصاصی

خرید هاست رایگان

buywebhost.in

adminwebhost.ir

buy-host.in

http://p30webhost.com

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ویندوزفون چیست




ویندوزفون چیست



ویندوز فون ( Windows Phone) سیستم‌عاملی است که توسط شرکت مایکروسافت برای گوشی‌های هوشمند ساخته می‌شود و جانشین پلتفرم ویندوز موبایل است. ویندوز فون ۷ در نوامبر ۲۰۱۰ معرفی شد.


در سیستم عامل ویندوز فون بر خلاف ویندوز موبایل، مایکروسافت بجای نشانه گرفتن بازار شرکت‌های بزرگ، بازار مصرف کنندگان را نشانه گرفته است. در این سیستم عامل به جای استفاده از شکل برنامه‌های مبتنی ویندوز (فایل‌های exe) از برنامه‌های مایکروسافت سیلورلایت استفاده شده است. ویندوز فون ۸ در اکتبر ۲۰۱۲۲ معرفی شد. پس از آن ویندوز فون ۸٬۱ در آوریل ۲۰۱۴ و سپس ویندوز ۱۰ موبایل در نوامبر ۲۰۱۵۵ معرفی شدند.



ورودی متن:



ویندوز فون از یک صفحه کلید مجازی برای وارد کردن متن استفاده میکند که امکان ارسال خندانک ها را هم در متن فراهم کرده است. همچنین امکان چک کردن اسپل کلمات و حدس زدن کلمات در حین تایپ نیز در این کیبورد وجود دارد. این سیستم عامل امکان اتصال یک کیبورد فیزیکی را هم به گوشی فراهم کرده است.


ارسال پیامک ها

در ویندوز فون، با ارسال پیام در مسنجر لایو و فیس بوک ادغام شده است. همچنین امکان صحبت کردن بجای تایپ کردن برای نوشتن پیامک  در این سیستم عامل وجود دارد. ویندوز فون همچنین می تواند پیامک های رسیده ی شما را نیز با صدای بلند برایتان بخواند.


تا آموزش های بعدی خدانگهدار

پی سی وب هاست
http://buy-host.in


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی